20 Mart 2008 Perşembe

ilk golü kim atar?

iddaa "ilk golü kim atar" bahisinin oranlarını açıkladı.

Ali 4.00
Özgür 4.00
Volkan 5.20
Savaş 5.20
Samet 6.40
Bilgesu 5.00
Gökçe Kaan 4.00
Engin 4.70
Muratcan 5.50
Buğra 6.50
Burak 4.80


Birbirine yakın bu oranlara bakıp da aldanmamak gerekiyor. Bence sitedeki anketin sonuçlarına göre bahis oynamak çok tehlikeli. İki takımın kaptanları (Özgür ve Gökçe Kaan) yandaşlarına "hacı bak çok güzel hehe" tarzında siteyi verdiklerinde bu oyları toplamaları normal. Ben normal şartlarda onların üzerine bahis oynamam.
Volkan, Savaş, Samet, Engin ve Burak'ın kapalı kutu olduğunu söylemiştim.
Geri kalan seçenekleri değerlendirdiğimizde, Buğra'nın beleş gol atabileceğini düşünüyorum. Kaleye giden topa dokunarak ancak ilk golü atabilir. Bilgesu'nun maça benim verdiğim gazla başlayacağını ve gol kovalayacağını düşünsem de karşı kalede Cem'in olması işi zorlaştırabilir.
Benim favorime gelirsek, zaman zaman Ali Cansun kıvamında top oynayan, zaman zaman Hasan Vezir gibi sadece bir maçta gol yatıp bütün sezon yatan, zaman zaman da Youla gibi vuruşlar yapabilen Muratcan'dır. Raçan eğer ilk golü atarsa, gol sonrası Nouma gibi elini şortuna sokup sevinebilir, dikkatli olmak lazım.


Emilyo Butragenyo

3 yorum:

Özgür Yıldız dedi ki...

hocam muratcan demişsiniz de adam çok formsuzmuş bu aralar, bence kapalı kutuları denemek lazım. ben samet e oynamak lazım derim.

cemtuzun dedi ki...

sevgili el-fatiha

yorumunda kesinlikle haklısın fakat ben bahisseverleri bilgilendirmek için bilinenler üzerinden yorum yaptım. yoksa zaten savaş'ın üstüne 100 ytl, samet'in üzerine 150 ytl yatırdım bile.

M. can fly dedi ki...

gizli bir hayranım var. ben kendime 2 oy vermiştim. ama oy sayım 3. demek ki şu camia içinde beni seven birileri de varmış.
umarım pöti değildir sonra beni de dudağımdan öper, içimi tiksinç bir ürperti kaplar, midem kalkar, başım döner, bayılırım...