20 Mart 2008 Perşembe

TFF futbolcularından destek!



Maçın başlamasına bir gün kala hava muhalefeti nedeniyle bir husumet olmasına rağmen, Türkiye 1. lig futbolcularından teker teker destek gelmeye başladı. Bu desteğin başını çeken Baki Mercimek "Bu tip organizasyonlar sürekli olmalı, sıklaştırılmalı. Futbol ancak böyle ilerleyebilir. Ben nasıl futbolcu oldum, henüz bilmiyorum. Ama futbolu çok sevdiğimi söyleyebilirim" dedi.

ALİ'NİN SAÇLARINI KISKANIYORUM

Baki açıklamalarına şöyle devam etti: "Biz, bir grup futbolcu organizasyonu destekliyoruz. Eğer bir gün TFF bizi men ederse, biz de dahil olabiliriz. Çok sevdiğim insanlar var. Gökçe Kaan kardeşim gibidir. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Ali'yi çok tanımıyorum ama saçlarını kıskanıyorum."

Baki'yle birlikte şu futbolcular organizasyona destek çıktı: Hasan Üçüncü, Coşkun Birdal, Kompela, Maldaraşanu, Celalettin, Tolga Zengin, Kemal Gemici, Hasan Özer, Cem Baki, Yasin Sülün ve Servet Çetin.

Emilyo Butragenyo

1 yorum:

Özgür Yıldız dedi ki...

içimizdeki irlandalılar spor kulübü açıkladı:

BAKİ MERCİMEK İLE İLGİLENMİYORUZ! boşuna artislik yapmasın. bırakın halı sahayı mahalle maçında bile almayız lan biz onu kadroya.