27 Mart 2008 Perşembe

Meksikalı Pembe Panter BİLGUESU Bombaladı!!!


Geçtiğimiz günlerde bolca kullandığı bengayların göze batması sonucu hakkında spekülatif haberler yapılan bilguesu sessizliğini bozdu!
"Size mi soracağım!"
Uzun yıllar boyunca kalecilik yaptığını ve bu işi herkesten iyi bildiğini söyleyen bilguesu bengay'ın faydalarına uzun uzun değinerek bizleri çileden çıkardı. Bizimle bu çok özel röportajı yaparken sürdüğü bengayların kokusu hala geçmemişti.

ÇOK ÖZEL RÖPORTAJ!

el-fatiha:

sezonun ilk maçında yaptığınız akıl almaz kurtarışlarla takım 1 in gönlünde taht kurdunuz.

bize biraz geçmişinizden bahseder misiniz? daha önce kalecilik yapmış mıydınız?

bilgesu :

evet yapmıştım, okulun takımında 13. numaraydım. yedek kaleci yani. derslerden kaytarmak için bir bahaneydi. fakat çok şey öğrendim. yer tutmayı, kendimi atmayı, elleri terletmeden eldiven giymeyi vs. ama bence en önemlisi orta okul boyunca 4 sene voleybol oynayarak elde ettiğim becerilerdir. hala severek oynarım, her piknikte, yuvarlağı ben kurarım.

el-fatiha:

başarınızın tesadüf olmadığını söylüyorsunuz yani

bilgesu :

karşı takımın forvetlerinden birinin dangoz, diğerinin de bonus kafa olması da işimi kolaylaştırmadı değil. şut çekmeyi bilmiyorlar açıkçası. ama yaptığım kurtarışların tesadüf olmadığını da söylemeliyim.

el-fatiha:

karşı takım demişken, yarın oynanacak maçta da benzer forvetlere karşı oynayacaksınız, onlara iletmek istediğiniz bir mesaj var mı?

bilgesu :

o kazmaların kazara kaleye gelecek şutları da dahil, her gole kalem kalaplı olacaktır. ilk maçta eldivensiz ve dizlerimi açıkta bırakan bir şortla olmama rağmen bana 10 dakika boyunca tek gol atamayan, ligin laurel ve hardy kılıklı o iki forvetine diyebileceğim pek bir şey yok. bunları futbol camiasının vicdanına bırakıyorum.

el-fatiha:

peki son olarak takım arkadaşlarınızla uyumunuz hakkında bir şeyler söylemek ister misiniz? defans mesela size yardımcı oldu mu?

bilgesu :

evet, defansa özellikle teşekkür ediyorum. kaleci olunca oyunu daha iyi görebiliyorsunuz. bu nedenle kendilerine seslenerek uyardığım hiçbir arkadaşım, 'ne bağıyorsun' demedi ve görüş alanımın verdiği avantajı kullanmaktan çekinmediler. kendilerine çok teşekkür ediyorum. bu maçta da aynı şekilde kapanarak, tek veya uzun paslarla ileri çıkma, kontra atak yapma taktiğini sürdüreceklerine ve kazanacağımıza inanıyorum.

el-fatiha:

bizlere zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederiz

bilgesu :

ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: